Stimuleer je huisstijl met een brandportal van ISI

Stimuleer het gebruik van je huisstijl met een brandportal van ISI. Een merk gaat leven bij de doelgroep als de communicatie consistent is. Herken je de situatie waarbij één of enkele communicatie medewerkers de huisstijl bewaken alsof hun leven ervan afhangt? Wij gaan hier niet meer vanuit, omdat deze tijd vraagt om gemak. Jij wil toch ook dat de organisatie via alle kanalen gemakkelijk communiceert? Omdat een consistente stijl daarbij belangrijk is, heeft de organisatie belang bij een centrale plek om het gebruik van de huisstijl te ondersteunen. In de praktijk echter komen wij vaak tegen, dat de huisstijldocumenten, opmaakbestanden en huisstijlbeelden versnipperd worden beheerd. De afdeling communicatie is verantwoordelijk voor de huisstijl en de uitingen. De afdeling facilitaire zaken zorgt voor de inkopen van veelgebruikte huisstijl artikelen. En de operationele afdelingen communiceren min of meer zelfstandig met hun stakeholders. Dan is een consistente stijl niet vanzelfsprekend.

Lang niet iedere organisatie beschikt over een centrale plek met de meest recente bestanden van logo’s, huisstijldocumenten en huisstijl beelden. Je kunt je voorstellen dat de lokale opslag van bestanden en het werken met lokale vormgevers gemakkelijk leidt tot een palet aan uitingen. Een ISI brandportal is dan een uitkomst. Omdat een ISI brandportal een centrale plek is voor je merk en de huisstijl, faciliteer je de organisatie met alles wat zij nodig heeft. Een gebruiker heeft altijd en overal via internet toegang. Je kunt opmaak templates van veelgebruikte communicatiemiddelen en presentaties beschikbaar stellen. Omdat je het gemakkelijk maakt voor je collega’s, stimuleer je de toepassing van de huisstijl. Bovendien bespaar je zo kosten voor de organisatie.

Kortom: “Stimuleer het gebruik van je huisstijl met een brandportal van ISI”. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van een brandportal, neem dan vrijblijvend contact met ons op. Laat het ons weten, we helpen je graag!

Interesse in een demo? Klik dan direct door...


Online huisstijlhandboek
Online huisstijlhandboek, Ontwikkel en bestel communicatie-uitingen

Centraal assortiment communicatiemiddelen

ISI Publishing Inovators Reacties uitgeschakeld voor Centraal assortiment communicatiemiddelen
Een centraal assortiment communicatiemiddelen is er voor jou als communicatieadviseur én voor je collega’s. Voor collega’s die lokaal of voor een project de communicatie verzorgen. Daarom kun je een brandportal…
Online huisstijlhandboek

Inspiratiewall laat jouw merk en huisstijl groeien

ISI Publishing Inovators Reacties uitgeschakeld voor Inspiratiewall laat jouw merk en huisstijl groeien
Raak jij geïnspireerd door voorbeelden van collega’s? Vind je het leuk om jouw ontwerpen te delen met andere teams in de organisatie? Zie jij de successen van anderen als inspiratie…
Online huisstijlhandboek

Stimuleer je huisstijl met een brandportal van ISI

Tjeerd Houtman Reacties uitgeschakeld voor Stimuleer je huisstijl met een brandportal van ISI
Stimuleer het gebruik van je huisstijl met een brandportal van ISI. Een merk gaat leven bij de doelgroep als de communicatie consistent is. Herken je de situatie waarbij één of…
Grip op je huisstijl met InDesign templates, Online huisstijlhandboek

Efficiënt templates beheren met brandportal van ISI

Tjeerd Houtman Reacties uitgeschakeld voor Efficiënt templates beheren met brandportal van ISI
Efficiënt je templates beheren met een brandportal van ISI. Online altijd de nieuwste versie beschikbaar voor jou en je collega’s. Niet meer zoeken naar bestanden binnen de organisatie of bij…
Online huisstijlhandboek

Huisstijlbewaking met communicatie toolbox?

Bart van Alten Reacties uitgeschakeld voor Huisstijlbewaking met communicatie toolbox?
Nieuwe media en de uitgebreide keuze uit digitale en geprinte communicatiemiddelen vergroten zowel de wens van decentraal werken met gepersonaliseerde uitingen, als de wens om grip te houden op de huisstijl. Een communicatietoolbox kan daarbij helpen. Gemak en vrijheid voor afdelingen en lokale medewerkers, zonder de consistente stijl van het merk en de merkbeleving uit het oog te verliezen.