Resultaten klanttevredenheidsonderzoek zijn binnen

De afgelopen periode hebben we een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de gebruikers van onze helpdesk. De informatie uit dit onderzoek helpt ons bij het maken van plannen voor de toekomst.

In dit onderzoek hebben we naast vragen over de algemene tevredenheid ook een aantal stellingen opgenomen om te toetsen hoe men aankijkt tegen onze organisatie. Met een response van bijna 20% zijn we erg blij! De resultaten geven ons een goed beeld en natuurlijk ook een aantal actiepunten om aan te werken.

Een aantal cijfers:

  • De bereikbaarheid van ISI wordt door 95% van de respondenten gewaardeerd
  • 90% van de respondenten geeft aan ISI als oplossingsgericht te ervaren
  • Met de stelling ISI denkt met me mee, is 86% het eens
  • En tot slot is slechts 9% het oneens met de stelling ISI is innovatief

Resultaten waar we trots op zijn!

Natuurlijk zijn er ook een aantal zaken naar voren gekomen waar we aan moeten gaan werken. De komende tijd gaan we dus aan de slag om de stabiliteit van onze software verbeteren en ook de communicatie omtrent onze releases willen we aanpakken. De resultaten hiervan hopen we bij de volgende meting terug te kunnen zien!

We zullen dit onderzoek regelmatig (max. tweemaal per jaar) herhalen om vast te kunnen stellen of genomen maatregelen effect hebben.


Nieuwste berichten