Inspiratiewall laat jouw merk en huisstijl groeien

inspiratiewall

Raak jij geïnspireerd door voorbeelden van collega’s? Vind je het leuk om jouw ontwerpen te delen met andere teams in de organisatie? Zie jij de successen van anderen als inspiratie voor eigen creaties? Dan is de Inspiratiewall van een ISI Brandportal een geweldig hulpmiddel om jouw merk en huisstijl te laten groeien. Via de inspiratiewall kun je voorbeelden van communicatiemiddelen en presentaties delen. Ook kun jij de creaties van jouw collega’s bekijken. Je kunt de creaties waarderen, zodat de inspiratiewall in het gebruik gaat leven. Op deze manier komen leuke en succesvolle creaties nog meer tot hun recht. Doordat collega’s gemakkelijk toegang hebben tot de voorbeelden van anderen – waar ook ter wereld – hoeft het wiel niet steeds opnieuw te worden uitgevonden.

Inspiratiewall om de ontwerpen die je raken te delen of te waarderen voor hergebruik

Je kunt gedeelde ontwerpen via een ISI Brandportal gemakkelijk opnieuw inzetten. Met eigen tekst en beeld kun je een ontwerp personaliseren en afstemmen op jouw doel en de lokale markt. Dit bespaart kosten en tijd. In veel gevallen is snelheid belangrijk voor de gewenste time to market. Doordat de inspiratiewall steeds wordt geüpdatet met nieuwe voorbeelden en toepassingen gaat een huisstijl leven. Wij zien in de praktijk dat een ISI Brandportal een merk en huisstijl laat groeien.

Inspiratiewall laat merk en huisstijl Randstad groeien

Ben je nieuwsgierig naar de toepassing van een inspiratiewall, kijk dan eens naar de case van Randstad. Een ISI Brandportal wordt gebruikt voor het implementeren van de nieuwe huisstijl van Randstad. Door het wereldwijde netwerk van kantoren is dit een grote operatie. Door de inspiratiewall kunnen de kantoren zien welke mogelijkheden de nieuwe huisstijl biedt. De inspiratiewall is een bron van voorbeelden uit de praktijk van kantoren die de aanpassing naar de nieuwe huisstijl al hebben gemaakt.

Wil je meer weten over onze Inspiratiewall? Klik hier...


Online huisstijlhandboek
Online huisstijlhandboek, Ontwikkel en bestel communicatie-uitingen

Centraal assortiment communicatiemiddelen

ISI Publishing Inovators Reacties uitgeschakeld voor Centraal assortiment communicatiemiddelen
Een centraal assortiment communicatiemiddelen is er voor jou als communicatieadviseur én voor je collega’s. Voor collega’s die lokaal of voor een project de communicatie verzorgen. Daarom kun je een brandportal…
Online huisstijlhandboek

Inspiratiewall laat jouw merk en huisstijl groeien

ISI Publishing Inovators Reacties uitgeschakeld voor Inspiratiewall laat jouw merk en huisstijl groeien
Raak jij geïnspireerd door voorbeelden van collega’s? Vind je het leuk om jouw ontwerpen te delen met andere teams in de organisatie? Zie jij de successen van anderen als inspiratie…
Online huisstijlhandboek

Stimuleer je huisstijl met een brandportal van ISI

Tjeerd Houtman Reacties uitgeschakeld voor Stimuleer je huisstijl met een brandportal van ISI
Stimuleer het gebruik van je huisstijl met een brandportal van ISI. Een merk gaat leven bij de doelgroep als de communicatie consistent is. Herken je de situatie waarbij één of…
Grip op je huisstijl met InDesign templates, Online huisstijlhandboek

Efficiënt templates beheren met brandportal van ISI

Tjeerd Houtman Reacties uitgeschakeld voor Efficiënt templates beheren met brandportal van ISI
Efficiënt je templates beheren met een brandportal van ISI. Online altijd de nieuwste versie beschikbaar voor jou en je collega’s. Niet meer zoeken naar bestanden binnen de organisatie of bij…
Online huisstijlhandboek

Huisstijlbewaking met communicatie toolbox?

Bart van Alten Reacties uitgeschakeld voor Huisstijlbewaking met communicatie toolbox?
Nieuwe media en de uitgebreide keuze uit digitale en geprinte communicatiemiddelen vergroten zowel de wens van decentraal werken met gepersonaliseerde uitingen, als de wens om grip te houden op de huisstijl. Een communicatietoolbox kan daarbij helpen. Gemak en vrijheid voor afdelingen en lokale medewerkers, zonder de consistente stijl van het merk en de merkbeleving uit het oog te verliezen.