Efficiënt je templates beheren met een brandportal van ISI. Online altijd de nieuwste versie beschikbaar voor jou en je collega’s. Niet meer zoeken naar bestanden binnen de organisatie of bij een externe grafisch vormgever. Doordat interne en externe medewerkers online toegang hebben, bespaar je veel tijd en verlies aan kwaliteit. Omdat we allemaal het gevoel kennen van een publicatie, waarin niet de nieuwste versie in gebruikt. Omdat we weten dat versiebeheer niet vanzelf gaat.

Daarom is het grote voordeel van een brandportal, dat alle huisstijlmiddelen centraal worden beheerd en aangeboden aan de gebruikers. Omdat niet iedereen hetzelfde wil en mag, kan de toegang worden ingeregeld volgens de gebruikelijke rechten- en autorisatiestructuur.
Door je templates allemaal via een brandportal aan te bieden aan de gebruikers, wordt het beheer ervan in een keer een stuk eenvoudiger. Wijzigingen hoef je maar één keer uit te voeren. Wanneer een template is geüpdatet, beschikken alle gebruikers direct over de nieuwste versie. Een brandportal kan een centrale plek bieden voor office-templates en voor grafische bestanden. Werk jij of jouw grafisch vormgever met Adobe Indesign, dan kun je de bestanden van veelgebruikte communicatiemiddelen als template opnemen.
Efficiënt templates beheren met een brandportal bespaart tijd en geld
Het centraal beheren van templates is niet alleen voor de beheerders van toegevoegde waarde, ook voor de gebruikers heeft dit grote voordelen. Zijn je visitekaartjes bijvoorbeeld op? In de brandportal kies je je visitekaartje, contoleer je je gegevens en waar nodig vul je ze aan. Vervolgens worden de gegevens van de gebruiker gebundeld met het actuele ontwerp en het visitekaartje is klaar. Er komt geen DTP-werk meer aan te pas!
Interesse in een demo? Klik dan direct door...
Grip op je huisstijl