Maak & bestel communicatie-uitingen via een brandportal. Dan weet je altijd welke communicatie- en presentatiemiddelen jij kunt inzetten. Omdat veel communicatiemiddelen online en digitaal beschikbaar zijn, is het niet altijd gemakkelijk om de fysieke middelen te vinden. Voor een presentatie, bezoek of een beurs zijn deze wel belangrijk. Denk aan flyers, visitekaartjes, roll-up banners, bewegwijzering, een banier of een vlag. Fysieke middelen die de visuele identiteit van jouw merk uitstralen.

Door het bestelproces van deze items te integreren met een brandportal, maak je het bestellen voorraad merkdragers en huisstijl artikelen binnen de organisatie eenvoudig. Doordat een ISI Brandportal standaard beschikt over de functies van een webshop, kun je het complete assortiment intern aanbieden. Jouw collega’s kun je waar ook ter wereld toegang geven tot het assortiment. Via de gebruikers en groepen in het systeem, kun je het gebruikelijke proces en de autorisaties inrichten. Omdat je het bestelproces kunt inregelen volgens de praktijk, maak je administratief werk voor routine bestellingen overbodig.

Achter de schermen kun je ook het inkoopproces inrichten. Per product kun je de geselecteerde leverancier koppelen, zodat die de bestelling automatisch per e-mail ontvangt. Je kunt ook voorraden bijhouden en aan de hand daarvan bestellingen plaatsen. Omdat je collega’s intern de bestelling of afroep plaatsen, bespaart de organisatie tijd op routinematig, administratief werk. Doordat de geselecteerde leveranciers de bestellingen ontvangen, borg je zowel de kwaliteit als de financiële inkoop condities. Dit systeem beperkt zich niet tot de merkdragers, maar ook zaken als een bloemetje voor een collega, een taart voor een jubilaris, kantoorartikelen of het vastleggen van een beamer zijn eenvoudig op te nemen. Omdat het systeem de bestellingen en inkopen registreert, kunnen de rapportages worden gebruikt voor het leveranciers- en contractmanagement.

Maak & bestel communicatie-uitingen ook voor gepersonaliseerde producten

Maak & bestel communicatie-uitingen via een brandportal geldt ook voor communicatiemiddelen met variabele data. Doordat de templates en de Indesign server ook onderdeel zijn van een ISI Brandportal, zijn de mogelijkheden eindeloos. Visitekaartjes, schapkaarten, POS materialen en campagne middelen worden gepersonaliseerd en in de juiste hoeveelheden besteld. Voor deze middelen wordt het bestel- en inkoopproces ingericht met de mogelijkheid om de uitingen te personaliseren.


Integratie inkoop & bestelproces

Centraal assortiment communicatiemiddelen

Een centraal assortiment communicatiemiddelen is er voor jou als communicatieadviseur én voor je collega’s. Voor…