Grip op je huisstijl met een brandportal van ISI. Werk samen met je collega’s aan een consistente merkbeleving en een herkenbare huisstijl.

Merk je dat niet alle communicatie-uitingen overeenstemmen met de gewenste uitstraling van je merk? Dan helpt een ISI Brandportal bij het krijgen én behouden van de grip op een perfecte merkbeleving. Omdat al je collega’s werken via één centrale verzamelplaats voor de beeldbank en het beheren, opmaken en bestellen van communicatiemiddelen. Daarmee haalt een ISI Brandportal druk weg bij marketing- en communicatieafdelingen. Dit alles uiteraard zonder concessies te doen aan de kwaliteit, merkbeleving en resultaten.

Grip op je huisstijl met een brandportal is niet star. Door de nieuwe mogelijkheden ontstaat juist flexibiliteit. Een brandportal kun je zien als een online communicatie toolbox. Naast een beeldbank, huisstijlhandboek en de huisstijl bestanden, leer je werken met opmaak templates. Omdat een ISI Brandportal is gebaseerd op Indesign Server technologie, zijn de opmaak bestanden van de meeste grafisch vormgevers geschikt. Doordat de variabele teksten en beelden van een document worden geïndexeerd, ontstaat een eenvoudige invulpagina. Daarmee kan een gebruiker het document eenvoudig personaliseren met eigen tekst en beelden uit de beeldbank. Een gebruiker kan ook eigen beelden uploaden. Doordat het systeem helpt bij het plaatsen en de resolutie controleert, is er grip op de kwaliteit. De gebruiker ziet steeds hoe de opmaak eruit ziet. Wanneer hij tevreden is, kan de output gegenereerd worden. Een hoge resolutie pdf zijn voor drukwerk, een afbeelding voor social media of een bestelling bij een geselecteerde leverancier.

De vraag naar grip op de huisstijl is vaak de start van een inspirerende ontwikkeling

Grip op je huisstijl met een brandportal betekent niet dat iedereen alles kan. Omdat je de gebruikers kunt indelen in groepen en de groepen van rechten voorzien, sluit een brandportal van ISI aan op de rollen en autorisatie in de organisatie. Soms beperkt dat de mogelijkheden. Maar meestal worden de mogelijkheden voor een gebruiker verbeterd. Zijn alle producten in het systeem wel relevant voor iedere medewerker? En welke variabelen kunnen al vooraf worden ingevuld, omdat ze gelden voor het bedrijfsonderdeel waarvoor de medewerker werkt? Daarom zien wij de vraag naar meer grip op de huisstijl, meestal als het begin van een enorme stimulans om de beter huisstijl toe te passen en verder uit te bouwen.

Huisstijl artikelen die zich bij uitstek lenen voor automatische opmaak d.m.v. templates:

  • Visitekaartjes
  • Leaflets
  • Posters
  • Advertenties
  • Relatiegeschenken
  • Repro-opdrachten

Interesse in een demo? Klik dan direct door...


Grip op je huisstijl
Grip op je huisstijl met InDesign templates

Meer grip op je huisstijl met brandportal van ISI

Tjeerd Houtman Reacties uitgeschakeld voor Meer grip op je huisstijl met brandportal van ISI
Het is een veelgehoorde uitdaging bij onze klanten: “We willen de collega’s ondersteunen bij het toepassen van onze huisstijl, maar wel controle hebben over de wijze waarop onze huisstijl wordt…
Grip op je huisstijl met InDesign templates

Uniforme uitstraling met ISI brandportal

Tjeerd Houtman Reacties uitgeschakeld voor Uniforme uitstraling met ISI brandportal
Een uniforme uitstraling met een ISI Brandportal. Digitalisering, nieuwe media en reactie snelheid maken dat steeds meer collega’s in de organisatie communiceren met de omgeving. Als marketeer streef je daarbij…
Grip op je huisstijl met InDesign templates, Online huisstijlhandboek

Efficiënt templates beheren met brandportal van ISI

Tjeerd Houtman Reacties uitgeschakeld voor Efficiënt templates beheren met brandportal van ISI
Efficiënt je templates beheren met een brandportal van ISI. Online altijd de nieuwste versie beschikbaar voor jou en je collega’s. Niet meer zoeken naar bestanden binnen de organisatie of bij…