Een groot deel van de communicatiemiddelen in je organisatie is online, maar toch zijn er altijd zaken die fysiek beschikbaar moeten zijn om je merkidentiteit uit te stralen. Denk hierbij aan flyers, visitekaartjes, roll-up banners, kamerbordjes en vlaggen.

Door het bestelproces van deze items in je brandportal te integreren, maak je ook het bestellen van proucten uit je brandpportal heel laagdrempelig.

Achter de schermen bundel je al je leveranciers en voor de gebruikers maakt het niets uit waar de producten vandaan komen. Je collega’s bestellen eenvoudig de beschikbare merkdragers terwijl je de kwaliteit en continu├»teit waarborgt. Wil je een voorraad (laten) houden voor bepaalde items? Geen probleem. Dit systeem beperkt zich niet tot de merkdragers, maar ook zaken als een bloemetje voor een collega, een taart voor een jubilaris of kantoorartikelen zijn eenvoudig te bestellen van een centrale voorraad.


Integratie inkoop & bestelproces

Centraal assortiment van communicatiemiddelen

Hoe fijn is het als medewerkers gemakkelijk inzicht hebben in merchandising, presentatie- en communicatiemiddelen van…