Bij het implementeren van een brandportal komt veel kijken. Niet alleen is het belangrijk om goed na te denken over de inhoud van je brandportal, ook de look and feel en het gebruiksgemak is belangrijk. Als je deze zaken hebt geregeld, is het zaak om na te denken over het gebruik binnen je organisatie:

  • Wie moet er kunnen inloggen?
  • Welke rechtenstructuur ga je toepassen?
  • Hoe ga je communiceren dat de brandportal er is?
  • Uitrol per afdeling/vestiging? Of voor het hele bedrijf in een keer?

Met een goed plan voorkom je dat de brandportal het best bewaarde geheim in je organisatie wordt.

Wil je weten hoe andere organisaties dit aanpakken? We begeleiden veel organisaties op dit vlak en delen onze kennis graag met je. Neem contact op.


Implementatie

Inrichten van een brandportal

Er zijn verschillende redenen te bedenken (denk aan online marketing, time-to-market en decentrale sturing) om…

Implementatie van ISI Brandportal

De ISI Brandportal biedt standaard alle faciliteiten om een huisstijl te beheren en de ontwikkeling…