ISI Brandportal Advanced voor communicatie professionals biedt optimale ondersteuning voor organisaties met meerdere merken, vestigingen en franchise formules. Je krijgt extra functies voor het werken met meerdere merken en vestigingen tot je beschikking. Zo kun je de gegevens van een vestiging automatisch laden in algemene opmaakbestanden. Dat kunnen adresgegevens zijn, maar ook andere bedrijfseigen gegevens, zoals een logo. Daardoor is ISI Brandportal Advanced ook zeer geschikt voor een franchise formule.
Brandportal voor franchise formules
Als communicatie professionals op het hoofdkantoor kun jij je concentreren op de creatie van landelijke campagnes en marketing middelen. Na de grafische vormgeving worden de opmaakbestanden klaargezet in de brandportal. Als leider of medewerker van een vestiging, staan de marketing middelen voor jouw vestiging al klaar zodra je inlogt. Denk aan de juiste adresgegevens en een bedrijfseigen logo. Je kunt gelijk beginnen en de middelen verder personaliseren. Denk bijvoorbeeld aan een eigen call-to-action en een eigen keuze van de beelden. Als je tevreden bent, kun je de gepersonaliseerde middelen direct online bestellen. Omdat de bestanden digitaal beschikbaar zijn, kun je de bestanden ook downloaden. Bijvoorbeeld voor social media of een advertentie in een lokale krant. Zo kan iedere vestiging makkelijk inhaken met de lokale herkenbaarheid. Onderzoek wijst uit dat het effect van een landelijke campagne daarmee wordt vergroot.
Brandportal voor communicatie professionals
Daarom is een ISI Brandportal Advanced de optimale oplossing voor communicatie professionals. Met ISI Brandportal Advanced geniet jouw organisatie van alle voordelen van de ISI Brandportal Basis en Pro oplossing. Standaard beschikt een ISI Brandportal over een beeldbank en een centrale plek voor alle huisstijlbestanden en richtlijnen. Met de krachtige Indesign Server kunnen de gebruikers zelf huisstijl artikelen en andere communicatiemiddelen genereren, Omdat de geïntegreerde webshop automatisch alle bestellingen vastlegt, helpt een ISI brandportal ook bij het toekennen en beheren van marketing budget.
Daarmee biedt een ISI Brandportal Advanced krachtige hulpmiddelen en budget, waarmee lokale medewerkers de gestandaardiseerde campagne middelen optimaal kunnen toespitsen op de lokale markt. Daarbij bewaakt het systeem de uniforme uitstraling van de merken van jouw organisatie. Er is zelfs een ISI Brandportal Advanced dat de inzet van vertaalbureaus faciliteert. Een onderneming met vestigingen door heel Europa maakt hier succesvol gebruik van. Wij vertellen je er graag mee over.
Een ISI Brandportal Advanced biedt:
- Alle mogelijkheden uit Basis en Pro
- Automatisch personaliseren van opmaak templates met eigen beeldmerken, slogans en gegevens van de vestiging
- Faciliteren en bewaken van decentrale marketingbudgetten
- Uitgebreide bestandscontrole voor lokaal gebruik van bestanden en het bestellen van drukwerk
- Barcode ondersteuning
- 3D mogelijkheden (optioneel)
- Custom Rapportages (optioneel)
- SSO ondersteuning (optioneel)
Wanneer je als organisatie op zoek bent naar meer houvast bij het beheren van je merk en je content, dan is een ISI Brandportal een goede eerste stap.
Wil je meer weten over ISI Brandportal Advanced? Klik hier…
Wil je meer weten over onze brandportal cloudoplossingen? Klik hier...Brandportal cloudoplossingen