Stimuleer het gebruik van je huisstijl met de brandportals van ISI

Vaak zien wij dat de verschillende huisstijldocumenten en items versnipperd worden beheerd in een organisatie. Een deel is de verantwoordelijkheid van de afdeling marketing, terwijl een deel beheerd wordt door de afdeling facilitair. In sommige gevallen zijn er nog andere afdelingen betrokken bij het beheren van de huisstijl.

Het op de juiste wijze toepassen van de juiste afspraken over het merk en de huisstijl is soms best een uitdaging. Een brandportal kan dan uitkomst bieden. Je creëert een centrale plaats voor alle informatie over je merk, waar collega’s uiteraard ook voor beelden en templates terechtkunnen in de brandportal. Je helpt hiermee niet alleen de gebruikers, maar ook de beheerders.

Wil je weten op welke wijze een brandportal voor jou organisatie zou kunnen worden ingezet? Laat het ons weten, we helpen je graag!


Online huisstijlhandboek

Centraal assortiment van communicatiemiddelen

Hoe fijn is het als medewerkers gemakkelijk inzicht hebben in merchandising, presentatie- en communicatiemiddelen van…

Inspiratiewall met actuele voorbeelden en best practices

Een ISI Brandportal biedt gebruikers de mogelijkheid voorbeelden te delen. Voorbeelden van communicatiemiddelen en toepassingen…

Efficiënt je templates beheren met de brandportals van ISI

Het grote voordeel van een brandportal is dat alle huisstijlmiddelen centraal kunnen worden beheerd en…