Inrichten van een brandportal

inspiratiewall

Er zijn verschillende redenen te bedenken (denk aan online marketing, time-to-market en decentrale sturing) om medewerkers zelf presentatie- en communicatiemiddelen te laten vormgeven en produceren. Het is niet altijd eenvoudig om dit los te laten, omdat de merkenstrategie en de visuele identiteit van de organisatie bewaakt moet worden. Reclamebureaus, DTP-studio’s en interne vormgevers kijken graag mee en helpen bij het ontwikkelen van nieuwe toepassingen en het vormgeven van bestaande communicatiemiddelen. Een ISI Brandportal biedt de mogelijkheid deze processen te decentraliseren en te automatiseren, zonder dat de organisatie van rechten en autorisatie hoeft te veranderen.

Bij het inrichten van een nieuwe brandportaloplossing wordt er altijd veel aandacht gegeven aan de analysen van de processen en de procedures in een organisatie. Wij zorgen er met de opdrachtgever voor dat de faciliteiten van het brandportal optimaal voor de organisatie beschikbaar zijn, terwijl de grip op de presentatie- en communicatie-uitingen niet wijzigt op een manier die niet wenselijk is. De toegang tot een ISI Brandportal, de productcatalogus en de autorisatie van de personalisatie, vormgeving en het bestellen van communicatiemiddelen kan worden gestructureerd en ingericht volgens de werkwijze die de organisatie hanteert.

Benieuwd naar de mogelijkheden van een ISI brandportal voor uw organisatie? Neem contact met ons op of vul vrijblijvend de brandmanagement quickscan in.


Implementatie

Implementatie van ISI Brandportal

De ISI Brandportal biedt standaard alle faciliteiten om een huisstijl te beheren en de ontwikkeling…