blokkenmotief
/cms_nl/uploads/images/introafbeeldingen/inventarisatie-implementatie-ondersteuning.jpg

Onze diensten

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zo goed mogelijk worden ondersteund voor en tijdens het gebruik van de producten. Daarom bieden wij verschillende soorten diensten aan. Hieronder kunt u over onze mogelijkheden lezen.

Advies, Implementatie en ondersteuning

Advies

Het proces begint het analyseren van uw probleemstelling. Wij kijken samen met u naar de beste oplossing hiervoor. Het doel is om uiteindelijk te zorgen dat u uw kosten en tijd kan reduceren door te automatiseren met onze software. 

Implementatie

Wanneer bekend is welke oplossing het beste bij uw behoeftes aansluit, dan gaan wij over tot de implementatiefase. De software wordt bij u geïnstalleerd en wanneer training voor het gebruik van de software vereist is, dan wordt deze bij u op locatie gegeven of in ons trainingscentrum. 

Ondersteuning in de dagelijkse praktijk

Support

Onze supportafdeling staat op werkdagen van 08:30 - 17:00 uur voor u klaar. Onze deskundige supportmedewerkers beschikken over de kennis om uw vragen te beantwoorden en, waar mogelijk, direct een oplossing te vinden.
Meer informatie

Training

Wij bieden enkele ’standaard’ trainingen aan, die door ons zijn ontworpen. Daarnaast is het ook mogelijk om een training te ontwerpen die aansluit bij uw behoeften, zodat u na de training zorgeloos met onze software aan de slag kunt.
Meer informatie

ISI Campus

Acht keer per jaar organiseren wij de ISI Campus over onderwerpen als web-to-print, marketing portals, grafische automatisering en kleurstandaardisatie. Het doel hiervan is kennis overdragen naar onze relaties over ‘web-to-production’, of zoals wij het noemen: ‘end-to-end, web-to-print’. Benieuwd wanneer de eerstvolgende Campus is? Lees verder voor meer informatie.
Meer informatie